onsdag 24 december 2008

Ett 2009

Först måste jag önska alla en god jul och en god fortsättning på julen! Det är synd att den tar slut så plötsligt...lite sorgligt allt!

Sen vill jag tacka för alla god jul sms und so weiter :)! Tack :). Dagen har varit bra, med många fina klappar och med många snälla och söta syskon! Lillejul firades hos kusinerna och äntligen var alla samlade igen :D! Var nog 2 år sen sist...

Men...jag har äntligen blivit lite inspirerad till att göra grejer, så 2009 kommer bli året då jag formar mitt liv. Det är sant. Jag har inget att förlora och kommer gå fullt in för att lyckas med mina planer. Väldigt ambitiösa mål och vi får se hur det går...

1. Jag har funderat på ifall det är svårt att skriva en bok och få den publicerad? År 2009 ska jag få min bok publicerad. Måste bara skriva den först, I guess :).


2. Sedan har vi att jag ska hoppa på ett tåg och se hur långt jag kommer. Får jag böta, så bötar jag. Det får ingå om så blir fallet, för jag ska ta mig till Säffle med tåg.

3. Om allt går enligt planerna ska jag även göra någon en tjänst...En riktigt stor tjänst sommdock inte involverar pengar. What ever it takes; jag ska hjälpa folk i knipa fruktansvärt mycket.

4. Sen hade det varit kul att bli jagad av polisen...men för att bli jagad eller efterlyst måste man begå ganska grova brott...typ mord, rån 'n shit :(. Och det sista jag vill är ju att skada människor :/.

5. Dessutom ska jag lära mig hur man bryter sig in i en bil...så som dom gör på filmer. Med galgar och skit :). Jag säger inte att jag kommer att använda mina skills, utan det är mest en kul grej :).

Heja år 2009, here I come!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha ! säffle :D det namnet är kul ! & detsamma med det du skrev i min blogg :)) riktigt roligt var det :D . Ha det fint :]