tisdag 2 december 2008

Ett fel

Ho! Idag har jag varit meget duktig må ni tro! Har både tränat och gjort fysik, dessutom ska man till skolan imonn! Starkt jobbat.

Ifall man skulle ha ett litet hjärnfel...asså bara ett jättepyttelitet...Tror ni det skulle märkas ändå? Jag tror alla har något konstigt för sig. Så konstigt att vi vill ha det för oss själva. Men ifall alla har någon konstighet som dom försöker dölja så är det ju egentligen inget konstigt alls...för om det gäller alla, så skulle de konstiga sakerna ju rent av vara normala :0. Äh, jag vet inte...bara kom att tänka på det. Om jag fick välja mellan att fatta allt eller att ha ett litet hjärnfel, så skulle jag lätt ta hjärnfelet. Ifall man redan fattar allt, så behöver man ju aldrig diskutera saker med andra...och på så sätt blir man riktigt korkad till slut. Jää...aja.

Såg en sjukt intressant sak...Det är alltså en konstnär som gör dessa 3D konstverk med hjälp av bomulls tråd :0! Han har ingen dator till hjälp eller någonting, utan göra alla sina skapelser utifrån en metod där han efter en skiss, typ skruvar fast krokar på träpanel, sen drar han med tråd från krok till krok, helt utifrån den egna tanken och skapar på så sätt alla möjliga 3D motiv. Otroligt skickligt må jag säga! Ni ser vad det är va :)?

Av: Duvier Del Dago





Okey. Vi hörs.

Inga kommentarer: