måndag 8 december 2008

A long December

Dagens ShoutOut: Counting Crows

COUNTIIIIIIING CROOOOOOOOOOOOWS!!!!!!

Då så :)! Fysiken idag...vågar inte spekulera för mycket och har ingen större uppfattning hur det gick. Det flöt på bra och jag svarade på allt, dock är det otroligt lätt att inte ta hänsyn till allt man behöver när man löser dom sabla uppgifterna...Oh well!

Fick ett VG i Ma C...maaaan, jag lyckas då alltid klampa i klaveret :/!....Hihi ^^; klaveret.

Nu har jag städat och tjänat pengar, så det är bra :). Resterande kvällen kommer jag sitta med gitarren eller eventuellt vid klaveret...Hihi; klaveret! Vilket kul ord det ÄR! Nästan bud på att byta till waow-klaveret :). Fast nä. För att ja.

Sen körde jag från Osby hem och det gick excellent. När man kör om lsatbilar i 120 suger det i magen :). Inte för att det är något speciellt med att köra om i 120...men det var första gången jag körde om någon i den hastigheten, så känslan är speciell :). Asbra feeling, maaaan!

Nu har jag samlat alla party-låtar på min dator i en mapp och bara längtar tills jag kan bränna ut dom! Mkay, so we'll keep in touch.

Peace, fools. Keep your cools!

Awesome. Kanikuly, Strachana jetze nju, How do you, do you, do?
Hah! Är det den fulaste låten jag vet??...Hah ^^, ja det är det :).

Inga kommentarer: