fredag 13 februari 2009

And I will sleep...

Tjabba tjena, mittbenor!

Så vare sportlov...askalas ;D!

Fysik provet gick väldans dåligt igår vet ni...hoppas på ett G för denna gången. Herre my God, det är cirkus 100 timmar kvar av kursen, så jag är ändå ganska kolugn (haha; kol-ugn :D) :).

Nu vill jag lova, att på lovet ska det bli lovligt kul! Jag vill åka till Kalmar :). SÅ det kanske jag gör! Yepp, så wild 'n crazy är jag ;D.

Fick reda på att jag idag fick jobb som ambassadör på Siesta, därmed får jag en gratis biljett om jag sköter mig :D. Blir till att sätta upp affischer, dela ut flygblad osv osv :). Ska bli kul, för nu får jag tillfälle att åka tåg i nödan (inte i onödan alltså) och det tycker jag är kul :D! Speciellt när man kan åka gratis på sitt skånekort man fått av skolan!

Men. Jag vet inte om jag fick det ^^. För att först stod det att jag fått det, men sen stod det att jag inte fått det...dock hade jag skickat in två ansökningar för den första blev fel...men jag vet inte ^^. Vi får se om det kommer några flygblad 'n stuff i brevlådan...hade varit så riktigt-riktigt
askalas nice, serru :).

Helgen ska bli bra :D.
Bai. Peace, please!
:)!

Inga kommentarer: