måndag 16 mars 2009

Jag ska vinna!


"Hey, how you doin'? Sorry you can't get through. Why don't you leave your name and your number and I'll get back to you?"

Ooooohweeeh! Så jääla go låt :D. Nu har jag varit duktig och mixtrat klart med min ipod :). Sias album ligger numera under Singer-/Songwriter! Hurra!

Skulle egentligen gjort lite fysik, men jag somnade så det får bli någon annan dag...får hoppas att jag kan somna ikväll! På onsdag blir det skola och Hässleholm för min del :). Då ska det fortsättas med premotningen av Siesta! -09. Tror inte det kommer ta lika lång tid denna gången, som förra gången...Sen får vi hoppas att jag hinner göra det jag ska i skolan på onsdag. Men man har ju torsdag med på sig ;).

Jag har bestämt mig för att delta i alla tävlingar som jag kan tänkas delta i :D. För då måste jag ju vinna förr eller senare :). Något, det spelar ingen roll, är alltid lika kul att vinna!...

"Jag är en vinnare" hade min mor tryckt på en T-shirt en gång i tiden...det var längesedan nu. Sen hade hon en tröja där det stod något med 40 på som hon fick när hon fyllde 40...Hmm...detta inlägget läggs under "Barndoms minnen, på ålderns höst". Vilket skumt inlägg...


Nu ska jag kolla tävlingar och äta :).
Why don't you leave you name and your number, and I'll get back to you? ;D

Peace, please!


Inga kommentarer: