tisdag 26 januari 2010

Att vara olagligt tuff


Idag blev jag stoppad av polisen må ni tro! Jag var helt enkelt olagligt tuff. PNU är pajj, vilket är oh so sad! För er som inte är bekanta med PNU, så är det min kära Golf från -94 (?). Hur som helst så var jag ascool idag när jag kom körandes med en fet SUV ist och ett par riktigt fräna aviators!! Jag kände mig ganska cool, och medans det dunkar Kid Cudi's "My Zone" från högtalarna så ser jag polisen vinka in mig till kanten.

Shitman; lite nervös. Av ingen anledning dock, ty bältes- och nykterhetskontroll är inga problem för mig. Jag klarar allt galant.

Btw; första skoldagen idag...Mjä! Så väljer jag att beskriva den. Imorgon blire Växjö och mitt liv börjar sakta men säkert (hoppas jag) ordna upp sig.

Ville bara skriva, för jag tycker att dagen har varit bra...och jag var ascool hela dagen typ!!! Speciellt när jag körde hem, i solnedgången. Därav två nya katagorier!!!!!! Jag ska ha en kategori som heter "Jag Kör Bil", för när jag kör bil så får jag alltid många idéer och tankar...och jag ser tuff ut. Den andra kategorin väljer jag att kalla "Being Awesome" och det förvånar mig att jag inte har en sådan kategori sedan tidigare...

På tal om being awesome; jag skänkte 150 kr till Radiohjälpen och Haitis offer. Om jag någonsin tjänar väldigt mycket pengar, ska jag ge bort en stor del av det till välgörenhet. Om man har en årsinkomst på 10 miljoner, varför inte...Är det ens möjligt att göra av med dom pengarna på ett år?? Hur många bilar är det nödvändigt att ha i sitt garage? Ja.

Peace, please!

Inga kommentarer: