onsdag 8 april 2009

Det visslar av död kreativitet...


"Now L O V E is just another word I never learned to pronounce..."


HOLLEEEER!11111111111!

Shoutout till 3OH!3!!! Riktigt braaa :)...så deras album lades igår till på listan över album jag ska köpa :D. Men först och främst gäller N.A.S.A's :DDDD....

Anywhooo! Nu äre påsklov och det var ett tag sedan jag uppdaterade här...jag har tappat lite av min kreativa förmåga och det som stör mig en aning är att jag inte saknar det så mycket :0! Jag trodde jag skulle explodera om jag inte fick ha mina kreativa idéer...Dom finns där säkert någonstans, men det känns som det bara var en av många faser jag ständigt går igenom :/! Och jag vet vad det är som har fått mig att lägga kreativiteten på hyllan...Men det kan jag inte ta här för det är alldeles för invecklat ;)...

På påsklovet har jag hittills bara jobbat, ty jag har fått sommarjobbet ;D. Awesome! Sedan var det 18-års fest för Timmy, i lördags och det var sjukt lyckat :D! Massor av tack :). Kan bara säga: "GAJOOOOOOOOL!!!!!!!". Hahah ;).

Take care now :). Holler @ y'all l8eeeeeer (H)(H).

...Haha; mesigt sämst?? Gajooool!


Inga kommentarer: