fredag 2 oktober 2009

"Att bojkotta med Foppa-tofflor"


Oktober redan :0!! I år är jag dock väldigt pepp på höst och vinter så det kan inte bli annat än braa :D. Det peppar; det myser; det inspirerar! Förövrigt har rubriken inget med inlägget att göra. Det var bara något jag fick för mig och hädan efter kommer varje blogg-rubrik vara visdomsord som ni ska ta med er genom livet, kära läsare...n

Veckan har varit OK, imorgon väntas Granada :)! Idag har jag nog mest kört bil...först till skolan, sen från skolan till Sonja-hus, sen till Älmhult och sen från Älmhult till Sonja-hus sen till Lönsboda sen hem än en gång...Blev en pizza ikväll, ty det bara är jag och far hemma denna helgen...och ingen av oss är särskilt bevandrad i vare sig kök eller den utrustning som hör kök till.

Hur som helst sitter jag gärna nu för tiden och lyssnar på brasiliansk (stavning på det, någon?) bosa nova/samba...Grymt vad jag diggar det :D. Jorge Ben; I like!!!!!! Annars brukar hösten mest påminna mig om Josh Rouse...om gräsklippning och sådant.

Btw var HannaKårkens T.P (TogaParty that is) askalas! Sjukt kul och det var förträffligt att alla hade ansträngt sig så med toga och hela kittet!

Aja, men det var nog allt...for now. Jag har en känsla att jag kommer stöta på mycket spännande ikväll så antagligen kommer jag lägga upp fler inlägg ikväll...Stay tuned :D.

Peace, please!

Inga kommentarer: