torsdag 1 januari 2009

Gott nytt år and a happy new year...Dude ;)

Aaaaah, det är fede nice idag :). Så fult ^^.

Dagen har varit bra trots gårdagens eskapader (är det ett ord?)! Nyår blev i Lönsboda och ett stort tack till alla som var delaktiga i festfixandet och alla som var med och gjorde kvällen till en riktigt bra fest! Hoppas min gåva till värdarna blev uppskattad :).

Vaknade med dry-mouth (Hah!) och kände att idag blir det en ganska ok dag. Gick bort till min ica kasse som står i hörnet på mitt rum och tog en Redbull :). Gott...as hell...hell yaaaah! Så varför har jag Redbull på rummet? Dunno, fick det i julklapp och jag tycker det smakar gott :). Sedan forsatte dagen med te, lite läsk, vatten, en kaka och sen framåt 18.00 en pizza...en halv pizza. Mer kunde jag inte förmå att äta, hoho :)! Sen träning på det :). Gött anyway. Nu ska jag dricka mer te...

...TETETETETETETETE... :).

Bai :). 2009 is niiiiice and awesome.

Inga kommentarer: