tisdag 23 september 2008

Breath in, breath out

Uuuuuuuuuu....SPUNKY!!
Yes, I'm feeling spunky today G ;D. Hur som helst har inte alltför möet hänt idag. Haft matte och sen slutade jag för dagen för jag skulle cykla hemma ist för att ha idrott :). Hur mycket cyklade jag då, undrar ni? EN MILJOOOOON MIL!!! Hih ^^, nää men...jag skrapade ihop runt 1,3 MIL (+/- 2 km). Duktigt av mig tycker jag :), med tanke på att jag inte är så bra på att cykla...Jag tror att det räcker med att säga att Ditte är bättre, så förstår nog de flesta :o.

Ledigt nu i två dagar! Har varit i behov av en liten ledighet nu på sistone, så den hade inte kunnat komma mer lämpligt än denna veckan :). Imonn ska jag fylla i gympa-pappren och sen räkna matten och eventuellt fysiken oO). På torsdag ska jag ta mig an gympa-häftet, engelskan, musik grej och även fysiken (igen :0!). Så det är ju inget kul som väntar, men man kan ändå sova länge och allt som jag precis rabblat upp måste göras :/! Tänker inte göra det i sista stunden som föregående år...eller joo...kanske musiken för det är nog p.o.c (piece of cake ;D, sjukt dålig förkortning^^)

I helgen blire fest. Var då, kan man undra. Men det blir av :)!

Natty, nu ska jag draaa mig tillbaka. Fast ja...inte sova än Sonja ^^. Utan vara uppe nattenlång och Skapa (Hah ^^, lägg märke till det stora S:et). Om ni inte fattar så ska jag bara anteckna först: WÖÖÖÖÖÖÖ.

Don't go bizzizerk ;D.

Btw, är denna filmen så jäla kool :0!!!
Älskar den och alla färger. It's dope.

Inga kommentarer: