onsdag 17 september 2008

Free five!

This is now:

Onsdag idag, vilket innebär att man är hemma och sköter sitt. Faktiskt så sköter jag mitt. Räknat matten idag (BTW! Hade rätt; I nailed the friggin' test last Friday ;D) sedan har jag även ätit blåbärs/vanilj yoggi, sovit, ätit läkerol, ätit Fisherman's friend, ätit magnum, ätit ärtsoppa (But why :0?), ätit ett Bounty (stavning?), läst nästan igenom Web-design häftet (teori prov på fredag) plus att jag varit ute och plockat nypon :*. Mor min hade lämnat en liten lapp imorse där det stod: "Sonja, plocka nypon". That's why FYI ^^.

Som sagt prov på fredag igen, inte jättejobbigt dock. Men kanske, i värsta fall, måste jag även skippa denna torsdags-träningen :/. Match både fredag och söndag. Känner dock för att festa på lördag, så vi får se hur jag gör på lördag. Matchen i söndags gick minst sagt snett. Därför var jag relativt sne i början av veckan. Har släppt det en aning nu dock. Har kommit på att om moln smakade något, så skulle det säkert smaka som druvsocker, inte som sockervadd.

F.ö ska jag spela lite gitarr ikväll, se på Heroes och kanske mixa lite låtar i V-DJ. Woi! Måste ladda ipoden med kom jag på :). Men vi hörs...I guess ^^.

Btw! Alla som tror på citatet (som jag själv myntade) "Det enda som är större än universum, är Sonjas ego."; don't! Mitt ego är inte större än universum, herregud! Mitt ego är precis lika stort som unversum ;D. Hah! Fast det kan jag ha, eftersom jag även har mycket självinsikt. Hah ^^, sold!

Så; "He who does not feel me is not real to me.
Therefore he doesn't exist.
So poof...vamoose son of a bi*ch"

Peace fools ;D

Inga kommentarer: