torsdag 25 september 2008

This is what it looks like. This is how we'll do it.

Art!



Detta är galet. Jag blir så sugen på att själv dra igång projekt. Jag är säker på att det inte bara är jag, för nu för tiden vill ju alla uttrycka sig...mer eller mindre. Tyvärr låter man även vandrande klichéer få uttrycka sig hur som helst. Ni vet alla dom 13-17åringarna som tror att dom är estetiska och uttrycker sig för att "dom lever för konsten" och "är speciella". Jag tror ni vet vilka jag menar...för det är den typen av personer man stöter på hela tiden, now days. Well, f*ck them for screwing with art! You don't screw with art. Dom föstör den, bara för att man "vill veta vem man är". Jeffla imposters...jag blir arg. Men denna killen är riktig. Det är dock helt skumt att det är olagligt. Har för mig att jag läste att han fick 10000 Kanada dollar i böter...fast inte säker dock...kommer inte ihåg så noga. Så: This is what it looks like. This is how we'll do it.


Stay tuned. Peace.

Inga kommentarer: