söndag 26 oktober 2008

Beeeeeethoven

Idag
  • Packa
  • Städa
  • Ringa
  • Ladda

Här fixas det!
Såg på Goodfellas igår...vilken sjukt bra film, du!
Anyway...


Tycker dom här halsbanden är grymmefräcka och jag hade definitivt köpt det vita om pengar inte varit något problem :). I mean...they are FRESH. Inte för att jag är något större fan av Beethoven...men dom är ju så koola så det finns inte :)))...tycker jag ;).



Aja, vi hörs igen om en vecka eller nåt. Nu blire Spanien, Malaga och storasyster för hela slanten! Bokstavligt talat, jag kommer att få panta flaskor och burkar hela hösten/vintern ifall det ska bli några julklappar i år. Dessutom kommer man ifrån den svenska höstvädret som idag är: regn. What do you know, eh?! Men! Jag tänker inte slänga det i era ansikten för, som man säger (eller aaah, jag säger), Karma's a bitch.
Peace.


Inga kommentarer: