söndag 12 oktober 2008

Hey, I'm in the band

Woi! Gissa vem som spelar i ett band :DDD?? Jag gör :)! Yes, Dyssebarn & Downare är på väg mot toppen. Ska fixa en hemsida snart och sen ska vi bara get together och repa lite. Har redan en fräsig synt slinga som jag luskat ut på min Casio och Kääzz och Nille fixar och donar med trumljud för fullt :)!

Lördagen spenderades i Lönsboda med fotografering i mängder, närmare bestämt 460 bilder. Lyssnade på drumbeatsen till Diskot i Kiruna som Kasian och Nille fixat :). Det lät sweetcorn :D.
Anyway, var helt slut när jag kom hem vid halv fem/fem. Vi hade gäster här hemma så det blev att tillbringa kvällen här hemma och vara social med de vuxna...

Idag väntas matte och annat skojj. Eller naaa...får se hur jag gör...ska kolla runt lite och fixa lite grejjs. I veckan som kommer händer nog inget särskilt. Gött :).

Om ca 2 veckor beger jag mig söder ut, nämlingen till Malaga för att hälsa på storesyster Yonna. Ska bli riktigt kul :). Hoppas det bara funkar med transport und so weiter....

Btw! Kan man köpa Island :0? Såg en artikel där dom sa att man kunde köpa den för 0.99 $ (motsvarande ca 7 kr). Jag hade g
ärna köpt Island :)! Det verkar fint där. Kolla bara den filmen "Iceland Furry". Har för mig att den heter nåt sånt...sök här i min blogg :).

Peace.

Inga kommentarer: