fredag 24 oktober 2008

Please. More or less.

Waaaaaaah :)! Nu äre lov och jag vet vad jag ska göra :). Om ni läst tidigare blogg-inlägg så vet ni också, så jag tänker inte gå in på det igen :). Hoppas ni har gjort upp trevliga planer iaf!

Match imonn kl. 16.00 i Lönsboda idrottshall. Ska bli kul :), jag känner mig pepp.

Websidan börjar ta form och är nog ganska så klar anyday now! Blir fedt nice ;D. Ni får se resultat senare om ni är på :)...

-more schools less prisons
-more freestyles less written
-more serious shit and less kidding
-more history less mystery
-more Beyonce less Brittany
-more happiness less misery
-more victory less losses
-more workers we're all bosses.

Visst måste man få hålla med om något, om man verkligen tycker så...alltså inte för att någon annan tycker det samma. Men ändå tycker jag att jag stöter på sånt ganska ofta. Tack, tack, tack Talib Kweli

-more love less hate
-more real less fake
-more grind less wishing
-less stunting more fame
-less talking more change
-less rushing more vision.

Inga kommentarer: