torsdag 16 oktober 2008

Yaaah.

Ok, så veckan lider mot sitt slut :).

Veckan har gått i rasade takt. Spanska idag på morgonen, pissigt utan lärare. Därför fördrevs tiden med prat om Ditte och alla gamla lojja minnen :). Följde sedan med Fanny till hennes tyska för att kolla på en lojj dansk till. Gamla minnen där med...tysk-minnen ;). Eftermiddagens lektion var engelska. Nationella coming up.
Gick till Ica med Fanny & Marika. Fanny köpte äpple, Marika naturgodis och jag en bulle, sen käkade jag eftermiddags frulle :).
Man, I'm so into this rap shit ;D. Mjää, jag köpte tre bullar...12 kronor, ett kap!

Längtar till Jul. Då ska jag önska mig jättemycket! Önska får man ju :). F.ö ser jag fram emot till "808s & Heartbreak". Ska köpa det albumet...eller önska, för önska får man :). Hoppas bara det inte är nån jeffla electrica Akon-musik på skivan. Av dom låtar jag har hört är det lite åt det hållet :/. Det oroar mig :0! Men han fixar det säkert, Kanye ;D. Läste idag att han ska göra en låt med Lykke Li till N.A.S.A's album :0!! Blir till att köpa det albumet med tror jag (har för mig att det kommer ut i februari, verkar vara ett sjukt intressant album iaf), sen får vi inte glömma Kid Sister's album "Pro nails" som släpps i november :D! Ser ut att bli en toppen höst för min del :D.

Helgen blire match i Örkeljunga (?) och senare på kvällen blire förhoppningsvis fest :). Får se om päronen kan skjutsa mig.

Jag vet att man antagligen borde vara mer tacksam...därför är det med lite sorg i bröstet jag meddelar, att efter jag fått mitt körkort kommer koversationerna här hemma bli ännu kortare och ännu mindre väsentliga. Fast kanske bara ikväll det känns så...Det blir klart vad man gör det till, men jag tänker aldrig låtsas vara intresserad av något som inte rör mig ett dugg. Det gäller livet ut, en av mina livsviktigta principer :).

Jag saknar Yonna, Håkan och Edvard. Snart ska vi ses...önska får man.

Inga kommentarer: