måndag 23 mars 2009

It's the D.R.E



Hollerrrrrr!111111111111!


Idag har det varit en bra dag :). När jag kom till skolan i morse var biologin inställd, vilket var ganska skönt då jag kunde ägna tiden åt matte, ty de vankas prov på fredag. Dock vankas det även prov i biologi på måndag, så frågan är hur jag ska lägga upp pluggandet...ofta jag kommer plugga i helgen :/?

Anyhooo! På tal om prov; fick tillbaka fysiken som jag skrev i fredags. Hurra bland bomber och granater, det gick braaa får jag lov att meddela:). Jajjämen :D. Senare på dagen kom jag fram till att jag inte alls låg så risigt till i matten som jag först trott :). Vilket också är hurra!

I helgen var jag hemma...jag pallade verkligen inte dra av mig mjukisbyxorna och hitta på något roligare. Det var ändå skönt att vara hemma :). Helgen som kommer vill jag dock verkligen festa....Sen blire påsklov och vi får se hur det blir med Danmark :0?? Jag vill att det ska bli av, men det är ändå mer planering än vad man först tänker på...Eller det kanske det inte är, men jag är bara sån att jag vill ha allt planerat så om något går oförutsett snett, så kan man åtgärda det på ett smidigt sätt :). AMAGAD; RIM!

Tror att Eddie och Håkan hittar hem till påsk. Även Yonna beger sig hemåt till Trånghyltan...med Björn i släptåg :0! Hah, tänka sig ;). Nu ska jag städa :). Btw! Jag städade mitt rum igår! Urk, vad dammigt och äckligt det var :0!

Peace, please!

Inga kommentarer: