onsdag 11 mars 2009

Play, play, play



"I don't wanna grow old. Bring me all the toys you can find. You don't wanna grow up. You can be my partner in crime."

Tjäna, alla fräna svinpälsar! Haha, didn't see that coming, did you :0?? Idag har jag suttit och räknat på alla möjliga mattetal, vilket inte är någon jättehit :/. Vi snackar max 2 toasters! Så nu har jag tagit ett break och sitter med en MER i handen framför datorn och uppdaterar bloggen...var ju ett tag sedan :0. Om jag ska dra vad som har hänt sen senast lite snabbt, så kan det sammanfattas som "inget" eller om man ska säga lite mer precist så blir det "inget särskilt".

Var dock på klassfest i lördags hos Fanny, vilket var trevligt :)! Innebandy säsongen är över och vi avslutade den ändå bra...trots att det inte räckte riktigt till. Sen har jag också kommit överfund med vad jag ska göra efter gymnasiet :D. Blir mer och mer pepp för var dag som går, så det måste ju iaf vara lite rätt :). Även idéer till mitt framtida projektarbete i trean börjar falla på plats :)...


With that said; I'm out! Nu måste jag återgå till min tråkiga onsdag, ty proven börjar hopa sig :/! Men, det är som man säger:

"Vilket nonses att tala om tillvarons meningslöshet! Livet är svårt, därför meningsfullt i högsta grad."

Hah ^^, nää så brukar jag inte säga, men varför inte börja säga så :0? Jag tycker det stämmer och borde ha det i åtanke mer...And with THAT said; I'm out ;).


Peace, please!


2 kommentarer:

Anonym sa...

ja om du vill börja låta som en gammal käääring ännu mer så varför inte? eller dittepitte kanske låter bättre? dansken från värmland! natti <3

Sonja sa...

@ fanny den lojjast av dom alla:...Hahah, du är ju med den lojjaste av dom alla! Ditte från Värmland?? Hahah, jag tänker på Netto :D! Ses ikväll, får se hur mycket jag pallar dock ;D...jag har ju skakat min hjärna ;).