fredag 13 mars 2009

Patas, se llamas patas. No patatas!



Hoho!
Så var det åter helg! Imorgon ska jag klippa mig....och ikväll blire Lönsboda City med blandat folk? Fast säkert dom vanliga...vilket inte är något negativt ;). Får se hur det hela kommer att gå. Kommer jag att klara kvällen? Kommer min skakade hjärna klara kvällen?


Hahah ^^, just det: Jag tror jag har fått en hjärnskakning på halsen :0! Haha ;)! Det var så lojjt, ni skulle sett! Jag pallar inte dra hela historien här heller, så ni får helt enkelt lita på att det var lojjt när jag säger att det var lojjt :D. Det hela involverar 6 cm snö, en moped som inte vill köra och en nedförsbacke! Haha, någon annan gång tar vi det ;)...

Så idag har jag haft huvudvärk som attans men dock har jag sluppit illamåendet :)...jag kanske inte har hjärnskakning ^^. Jag vet inte hur det känns, har aldrig haft det innan, men jag tror ändå att min hjärna har fått sig en liten smäll! Känner mig virrigare och trögare än vanligt...Men det är ju klart...man får ju ut väldigt mycket av att befinna sig på samma intellektuella nivå som alla andra för ett litet tag! Se hur livet är, när man inte riktigt är så smart som jag ;).

Ta hand om er!...Patas, se llama patas. Hah ;).

Inga kommentarer: