onsdag 4 mars 2009

Sao Paaaauloooooooooooo

Tjenixen, alla spasmatiker! Hahah ^^...

Idag kom min skiva från CDON, ni må tro dom är snabba :0!!!!!! Dock kom lades ännu en skiva/skivor till på min Vill-Ha-Lista (VHL). Om ni inte hört Arrested Development så ändra på det snarast :0. Dom är väldigt bra :).

Idag har det läst i Kung Oidipus, vilket i övrigt är en chill bok men åh så tråkig. Slutet och allt står på baksidan av boken, så i stället för att boken blir en "deckargåta", så får man sega och slöa sig igenom 90 sidor. Men det är ju tur i oturen att det bara är 90 sidor och relativt stor text med relativt stort radavstånd :). But still...


Christ, jag vill ha lov nu :/!!!!!!!!! Prov v. 12, 13 och 14 och inte i dom lättaste ämnena heller :/. Aja, men jag får la börja i god tid bara...Matte D, Fysik B och Biologi A; you'll get your asses whooped!!

Peeeeeeeeace-ah!

3 kommentarer:

Anonym sa...

You can do it! Prov kan vara kul.

Anonym sa...

vaaaaaaaaah? ska du hosta upp deeg? är du bulimiccckkkeerh eller?????????? VAAAAAAAAAAAA??????? Jo men jag syr gärna nåt åt dig, cuz I really need some cash for my manatee costume!!!!!! PIIIIZ LOVAH<3

Sonja sa...

Käjz; Prov kan inte vara kul :(((! Men ditt "You can do it!" gav mig en liten boost av peppy-ness :D!.

S; Wohoo, you crazy manatee-woman ;D! Peace!1111!