torsdag 4 december 2008

Det är synd...

Idag...har varit en fruktansvärd dag. Helt brutal. Tänker inte gå igenom den, inget hemskt har hänt, den har bara varit fruktansvärt jobbig och ansträngande. Tur jag har mina kära vänner :).

Guld värda är vad ni är!

Ser fram emot en bio på tisdag! Ser mindre fram emot fysik prov på måndag och därefter utvecklings samtal...men u-samtal är inte så farligt :). Fysiken ska jag dock SÄTTA. Jag vill. Jag kan. Men kommer jag :/?

Idag har jag tänkt...på hur störigt det är när man verkligen får ett bra intryck av en person, sen när man ser mer av den förändras allt bara till det sämre. Sånt stör mig. Inte för att jag håller fast vid en negativ bild av folk, för jag vill verkligen se det bästa i folk och ser ofta-ofta genom fingrarna...Men jag antar att det är så med allt...Kommer ihåg när man fick typ leksaker eller saker som man bara allmänt tyckte om i födelsepresent/julklapp när man var liten. Sen efter ett tag inser man att dom var inget särskilt...inte så roliga och inte så snälla som man hoppats. Helt apropå ingenting! Men jag har mött så många människor i mitt liv som till en början gett ett bra intryck, men sen bara fulats till ju mer man lär känna dom. Aja! Klart för idag. Imorgon nya tag.

Holla at y'all, l8eeeeer (H)!

2 kommentarer:

- sa...

bio?
vad för film.
ska du med emmie och dom eller?
fan vad kul att dom frågar alla :o

Anonym sa...

Bio på tisdag kommer bli nice ;>