onsdag 10 december 2008

Pez

Btw! Höhöh ^^...Igår köpte jag en massa Pez :D! Så när jag kom hem sen letade jag upp mina Pez-maskiner, tvättade dom lite (ty jag har inte använt dom på 7 år, cirkus) sen laddade jag dom med Pez :). Så festligt blev det, må jag säga! Men medan jag letade efter mina Pez-maskiner, så vad tror ni inte jag hittar :0?!!

JO!

Jag hittade min gummiråtta jag fick av Eddie, julen -97 (tror jag :0)! Hoho, vad glad jag blev :). Blev sugen på att leta rätt på alla saker som haft stor betydelse för mig och sen samla dom i en liten låda under sängen...Bortsett från att den gråa färgen var bortskavd (råttan är svart numera), svansen grå men halv (har för mig att jag bet, alt. drog sönder svansen) och ett hack i nacken efter mina mjölktänder, var gummiråttan som ny! Efter att ha tvättat den med, så fick jag åter se de välbekanta, gula ögonen som råttan har :).

All snö, Pez-maskiner, gummiråttor och minneslådor piggar upp, såhär i juletider! Mer sådant :).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var det den där råttan vi pratade om i skolan för någon vecka sen? ;D<3

Sonja sa...

Yes it was :D!<3