måndag 1 december 2008

Iiiih!!!

Wooohooo! It's December indeed :D! Dock har jag inte sett på adventskalendern idag...tänkte att jag skulle se kvällen repris men jag fastnade någonstan I guess :/...

December är f.ö en asbra månad :D! I år ska j
ag köpe jättefina och generösa presenter till alla i familjen :). Ingen rosa-pälspenna-för-20 kronor-på-Maxi den här gången inte, Eddie! Det blir awsm!

I veckan blire nationella i matte C...hoppas jag sätter det för det känns som jag har koll på 't :)! Hurra!

Om en vecka äre fysik prov vilket innebär att jag också där måste sätta provet :D. Ska sätta det. Jag är bäst. Med en sån inställnig har man inget att förlora förutom sin värdighet :). Och värdighet är en aning överskattat...iaf om man redan driver med sig själv lika mycket som jag gör. Fast jag driver nog inte med mig själv ^^...jag har bara mycket självinsikt, som jag uttrycker det :).

Anywhoo, nu ska jag läsa engelska, sen nana och i framtiden (dvs alla dagar fram t.o.m måndag nästa vecka) ska jag göra 6 fysik uppgifter varje dag! Mitt liv hade bara kunnat vara mer spännande och mer roligt om jag varit gjord av gelé :).


Kolla denna extremt häftiga klockan btw :0!!! Vid varje klockslag kommer en doft. Asballt! Kom och tänka på att ingen av mina klockor i mitt rum går rätt...det ska jag fixa och ställa till rätta nu :)


Bai - Sonja säger Bai.

Inga kommentarer: