onsdag 17 december 2008

Forget 'bout it!

Wooooho! Nu blire jullov för hela slanten. Glöm läxor, glöm terminens betyg, glöm för lite sömn, glöm alla slags tråkigheter: Här vankas jullov serru'!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!


Höh ^^...jag är fruktansvärt oändligt glad idag :)!

Anyway! Tipsar alla om Spotify. Där finns alla album, vad jag vet änsålänge iaf. Helt gratis om man bara vill, eller kanske får en fin invite från en fantastisk vän (jag) eller om man vill ha det reklam-fritt och skit så får man betala...Men vem vill?? Höhöh ^^, fattiga studenter you know. Kanske är lite störigt när man hör reklam mellan nån låt ibland...men är det bara 40 sekunder, så kan det ju kvitta :).

Dom senaste dagarna har varit piss...känns det som. Men faktum är att det bara var gårdagen som var piss. Dock var den så lång att den kändes som en hel vecka...Aja! Jag ska signa ut nu folks! Vi hörs. Ha en God Jul...det ska jag ha ty Ed, Haouwgn och Yonna kommer hem få fredag samt lördag :)!

Btw! Fint med Musikhjälpen anyway :). Det är ganska underhållande och se på...dessutom önskade jag en låt i går :). Fast den spelades aldrig...så jag kanske tycker att 50 kr var waste på en låt...Fel. Det gör jag inte alls :). Dom ska ha pengar; alla människor på flykt. Och blir jag någonsin rik (dvs med en årslön på 12 000 000) ska jag bygga en barnby i Afrika och sen kan jag dö :). Men är man inte född i smeten, kommer man heller aldrig in där. Dvs, jag kommer inte bli mångmiljonär...fast man ska sällan säga aldrig ^^...

Peace on our cheese!

Inga kommentarer: