onsdag 25 februari 2009

Grrrrr; the paaaaaaain :(!

Kanye West - Heard 'em say


..."Heard 'em say, nothing ever promised tomorrow today."

Öhööö;
THE PAAAAAIN :((!!!!!

Idag har Sonja träningsverk som bara den :000...Jag vet att jag ser ganska buff ut, men jag är faktiskt ganska svag :/! Fast det är ändå tur att jag fått träningsverk :). Annars skulle jag ha tappat motivationen redan nu; efter att ha gått på gym 1 gång.

Med all min träningsverk, begav jag mig till Hässlehom för att premota Siesta! -09...Riktigt segt och inte så chill som jag hoppats :(. Nästa år köper jag biljett; om jag drar dit vill säga.

Nu väntar läxorna och klockan är 22.27 för tillfället :/. Kanske att jag hoppar spanskan...jag var ju så duktig och nästan gjorde den förra veckan av en ren olyckshändelse också :D. Hahah ^^; ibland lyckas man trampa i klaveret och ändå på något underligt sätt komponera en sång :).

Hahah, fattar ni den kvasipoetiska metaforen ;D?? Kvasipoesi är så lojjt, men samdtidgt Oh, so entertaining :D.

Nehej, nu ska jag ner och äta lite glass...sen läxa :).
Det har varit en bra dag.

Peace, please!


Inga kommentarer: