lördag 28 februari 2009

Smashific!



Blöö, söndag once again :/! Anywho, så spelades det match idag borta i Förslöv vilket gick pissigt. Vet inte riktigt vad jag ska säga mer...Domarna var sämst ofc och målen som släpptes in var pissmål. Verkar som om man kan komma långt med bara tur...

Lördagen spenderades hemma vi datorn/tv:n/gitarren/pianot osv osv. Vilket jag faktiskt tyckte var förträffligt treffligt (som jag brukar säga). Lärde mig att spela låten som ni förhoppningsvis lyssnar på i bakgrunden :0??? Killen är genius! Låten är så svinigt bra, att all övrig musik vid denna tidpunkt på året (Melodifestivalen; jag hatar er. Hur understår ni er att kalla hela arrangemanget "folkfest"?? Fuckos.) framstår ännu mer fattig och sliskig.

Som ni kanske förstår tycker jag inte så bra om Melodifestivalen. Jag vill att musik ska intressera och mitt intresse för Melodifestivalen får minus 100 miljarder utav 5 fucking toasters. Så ifall jag inte tittar på det så kanske inte tittarsiffrorna blir riktigt så höga. Detta kan förhoppningsvis leda till att skiten ("folkfest"?? WTF, hate on you!!) till slut läggs ner. Man måste ju börja någonstans! Dessutom håller jag gärna stenhårt på mina principer. Kommer säkert skriva ner dom här en dag...

Idag körde jag bil till älmhult 'n shizz :). Jag är en hejare på att köra, må ni tro! Nu ska jag bege mig, ty jag har läxor-ish upp till öron-ish. Inlägget blev långt :/...eller nää...bara långt-ish :).

Goodbyes.
Peace, please!

Inga kommentarer: