söndag 22 februari 2009

Press play

Play

Please forgive me if I act a little strange.
For I know not what I do
.

Det blir aldrig ömsesidigt...
Det känns...man vill nästan ge igen...Men det går inte. Jag skulle aldrig kunna skada någon tror jag. Jag vill inte.


Jag blir arg!!! Men jag vill inte vara arg...Jag vill...tala om det. Fast aldrig! Aldrig. Haha, jag är ju alltid så glad! Alltid...alltid...Men det gör en så trött. Ingen tvingar mig...men, jag är bara sån. Jag hatar när folk bryr sig för att det verkar ha hänt nåt...bara för att få veta. Inte för att de bry sig. Hoppas inte att jag är en sån person. Det är kanske problemet...att jag "bryr" mig för lite.

Fucko.
Jag bryr mig inte alls för lite. Tänk på det nästa gång...då kanske det märks.Men jag kan inte förmå mig själv att klandra någon heller...för alla är vi olika...:).

Helgen blev ändå väldigt lyckad! Massa cred, folks!


...bai.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tihi. gillar etiketten "depp". Puss!

Sonja sa...

Jag gillar k :)! Puss