tisdag 3 februari 2009

Time to pretend...

Can't help it! Jag tycker bara det är så oerhört kul att fantisera och låtsas :/! När man är så bra på det, så är det nästan svårt att sluta :0. Helt apropå ingenting, tänkte bara på MGMT som är ruggigt bra!

Fler band som är heta by now är Does It Offend You? Yeah?. Kanske blir till att införskaffa deras album...Har även på senaste börjat digga väldans till That's not my name (med The Ting Tings) :). Haha ^^, sjukt catchig låt. Vet att jag störde mig på den och nästan hatade den när jag hörde den första gången...fast nu är den allt bra trevlig :).

Idag är en bra dag. Har kommit på att i trean kommer vi inte att ha alls mycket att göra, så som vi ligger i nu! Det känns bra och jag önskar att jag kunde låtsas lite så att tillvaron och detta inlägget blev något mer spännande. Skulle kunna hitta på lite intriger...Said and Done! Nu mera ska jag skriva lite påhittade saker under kategorin "Påhittat". Så om ni ser ett inlägg med rubriken "Dagens sanning:..." så är det alot of BS ;). Detta låter väldigt spännande...nästan så jag själv inte kan bärga mig :D.

Kolla denna filmen btw! Asrolig, så sjukt bra och skickligt (komiskt sett) gjort.



Peace, please!

Inga kommentarer: