måndag 2 februari 2009

Duktigt Sonja, tråkigt inlägg dock!

Uway :D!! Sitter här och har biologi, fast Göran är sjukis idag, så vi har ingen lärare och sitter därmed vi datorerna. Tanken är att vi ska skriva våra biologi rapporter (så duper intressant att man kolar :0!), men eftersom jag är så duktig och gjorde min rapport igår, sitter jag nu och gör nada! Har även hunnit skriva lite fysik rapport...Jaaa, det är inte kul det heller :/!

Mitt liv är för tillfället så pass tråkigt att det lyser igenom rätt tydligt om jag sitter här och hittar på saker. Därför var det ett tag sedan jag skrev :). Men det blir bättring snart hoppas jag...Bara jag får matten, webdesignen, fysiken och biologin avklarad :)! Vecka 8 blir ett bra break...kanske Kalmar perhapsipapsi :0...Vi får se! Längtar tills allt bara lägger sig lite...Sjukt tråkigt inlägg, men jag har inget bättre för mig :).

Peace, please!

//Sonja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tryck upp boken där bak och skrik hallelujamoment!

Sonja sa...

Ouch :0? Pain causes no halleluja-moments, dawg :/!