söndag 30 november 2008

...aaaoooow!

Jää...Så var denna helgen och denna veckan slut! Som jag längtar efter jul, mys, lov, nyår, familj, vänner och eventuellt ett Danmark (Kära Kalmariter, vi kan väl åka till Danmark i år igen?).

Idag har jag knotat på här hemma: tvättat och sett på TV. Men! Jag är inte bakis om det är det ni tänkte :). Har varit hemma helt själv hela helgen vilket var helt sjukt skönt! Bara kunna slappa och ligga i soffan under en filt och halvsova sig igenom tv programmet kl 12 på natten :). Jag älskar att vara hemma själv. Vet inte varför...I just do. Men vad som är ännu bättre är när alla är hemma. Så antingen är alla hemma, eller så ska jag vara hemma själv :). Det är jag bäst på ^^.


Har även skrivit en önskelista till jul :). Inte så värst lång som jag trodde dock :0. Det kan vara för att jag önskade mig en hel del till en början...men jag vet inte var man kan köpa alla dom sakerna. Så säg till om ni vet var man kan köpa RGB glasses (som jag postat här tidigare) och en Rubiks kub av speglar :). F.ö verkar det som om Kid Sisters album har blivit försenat (eller är det bara jag som är trög och inte kollat tillräckligt noga) och ska släppas i januari :/.


På posten här om dagen fick jag två skivor för 79 kr :)! Nämligen David Gray's "White ladder" och Counting Crows "Recovering the satellites"...riktigt bra skivor, I must say :)! Vill önska mig mer skivor i julklapp, sice Kid Sister inte släppte sitt album den 4 november som jag trodde.

Kollade runt på cdon och plötsligt kunde inte sidan hitta varorna :0! Jättekonstigt. hur som helst ska jag önska mig Talib Kweli's "Eardrum" eller Kanye West's "Late registration". har båda albumen på datan och Eardrum utbränd, men man vill ju gärna bidra till artistens framgång också :).

Aja, detta var inget vidare kul inlägg...Nu ska jag jobba. Vi hörs och ses när jag känner mig lite piggare och inte riktigt lika tankspridd/tråkig/nedstämd/frusen om fötterna.


Btw! Dessa inneskorna hade varit så underbara att ha på sig under lovet :D! Inte bara ser de så kattunge-mjuka ut, utan de ser också så awsm ut så det finns inte :D! Dock betalar jag sällan 399 kr för ett par inneskor :0. Men vaddå "sällan" tänker ni :0?? Jag skulle vilja säga "aldrig" men man ska aldrig säga aldrig därför säger
jag sällan...Alltså; man ska sällan säga aldrig :).


Bai. Det känns bättre nu :).

Inga kommentarer: