torsdag 20 november 2008

Ett helt liv

Min vardag är alltid så full av händelser, det är sjukt. Otroligt vad jag har upplevt mycket...för att vara så ung. Nu har jag slutat svära, läser böcker på engelska och lagar t.o.m mina egna kläder när dom spricker i sömmarna. Jag antar att det är så här det är att bli vuxen... ...

Haha ^^, vad töntigt :). Jag hoppas ironin gick igenom :), för det var meningen att det skulle låta patetiskt. Men visst stämmer det att jag läser böcker på engelska, lagar mina kläder, tvättar och har slutat svära! fast å andra sidan så har dom flesta gjort det sedan dom var 14...förutom svära-grejen. Helt utan anledning ^^, kände bara för att vika ut mig lite och kanske (kanske!) värva lite beundrare. Nää ^^, min vardag är inget särskilt. Så när det händer något är det alltid lite spännande och på något sätt välkommet, nästan vad än det kan tänkas vara :). Dock stämmer det att det för min del är slut på svordomar och liknanade...fast jag säger får säga "...dom jävlarna". För ibland tänker jag på smurfarna, eller annat som gör mig arg...så då måste jag säga det. Låter konstigt, men så är det. Döm mig kyckling, påsken är över...Whaat??


Idag fyller Yonna & Håkan år, så ett stort grattis till dom små grisarna :)! Längtar till jul då alla är hemma igen...Annars har det varit lite spanska prov och lite engelska redovisning, samt en
kycklingrulle med Banny :).
Asgott.

Igår var jag och mor i K-stad; blev en jacka, lite smink och en cardigan som jag tyckte var frekke :). Jag körde både dit och hem och på hemvägen var jag sömning :0! Inga problem med att hålla mig vaken, men det var ändå ansträngande...riktigt läskig känsla. Nu ska jag pyssla lite med webdesign, sedan sängen! Men.

På senaste tiden har jag hittat en ny favorit bland tröjor; oversize jumpers! Grymt sköna och mysiga :0...Checka bilden; en av alla favoriter ^^ .
Tröjorna på Fruition är så assnygga!...Många är åtminstone.


Inte farligt dyra...men jag väntar lite att beställa dom. Vet dock inte hur dyrt det blir med frakt sen osv...eller om man ens kan beställa dom om man bor utanför Amerikat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det inte var någon rattfylla för då djävlar..