tisdag 18 november 2008

Tisdagen


Bra dag idag :). Matten flöt på som bara den, helt sjukt vad mycket jag fick gjort :). Tröttnade dock runt 11 och bestämde mig för att prata bort den resterande tiden och studerade det periodiska systemet ^^...kom på att man kan sätta ihop en hel del festliga ord. Ja, väldigt nördigt, men det var underhållande! Hahah ^^, Cs FeTiSCH ;).

Hur som helst, en bra dag :)! D&D's hemsida är klar...den ska bara valideras, och sen upp. Frågan är om vi lägger upp en hemsida eller nöjer oss med myspace...vi får se :).

Ikväll blire träning, sen måste jag läsa i engelska boken. Tidigt i säng sen. För imorgon åker, eller kör, jag till k-stad med mor :). Där ska jag köpa jacka :)! resterande tid kommer att läggas på spanska, engelska boken samt eventuellt fysik uppgifter.

Hittade denna riktigt koola lampan (yankodesign.com). Designern kallar den "RainLight", ty det ser ju ut som ett regnmoln. Asfin iaf.

Nice!

Inga kommentarer: