fredag 14 november 2008

This way

har vi Håkis bråkis hemma igen :)! Förträffligt treffligt ^^...

Hur som helst: vilken dag det varit :0!

Tog 2-bussen hem och sen ringde mor mig och sa att bilen var pajj :0! Tydligen hade kopplingen "försvunnit"...jag såg hur dom små smurfarna som sprang iväg med pedalen, framför mig...dom jävlarna. Höhöh ^^, nää men ^^. Kopplingen var bara sönder. Något ännu mer otrolig är att igår gick det inte att starta den andra bilen! Samtidigt som min moped får Aids och dör 300 meter senare. Fucko.

Går det nåt motor-virus eller whaaaaat :0? Som tur väl kunde vi låna en bil hos Erlan och kom hem på så vis :). Stort tack :)!

I helgen blire match borta i Hjärnarp...jeffla väg.

Nu måste jag återgå till att göra ingenting ^^. Förresten fick jag en glad överraskning när jag kollade mina mejl :D! Jag fick 50 kr att handla för på CDON :D! Måste dock köpa nåt innan 30/11...får se vad man hittar :D. Tack, CDON!

Inga kommentarer: