onsdag 26 november 2008

Smokin'!

Hoho, kära blogg-följar-fans!
Följande stycke i texten är bara helt onödig detaljerad fakta, därför kan ni (om ni vill) skippa den delen.


Idag har tiden bara sprungit iväg, därför har jag inget gjort mer än att se på tv, äta ost, dricka cola, gått ca 5-6 km med hunden upp till fåren för att se hur dom har det i vintermörkret...Hoho, dom blev glada ska jag säga er! Nu undrar ni säkert vad jag såg på TV:n idag? Jag ska säga er att att det var en film med Marlon Brando (Han var btw, smokin' när han var ung :0!) från -58 som hette något i stil med "On the Waterfront". Ganska ok, det var maffia över det hela och sånt sitter ju aldrig fel :). Till kvällsmat vare kassler och kokt potatis, det smakade bra. Men för att krydda till tillvaron lite, tog jag inte grädde som sås som jag brukar, utan sparris soppa! Det blev lyckat. *Kom ihåg: Sparris är alltid gott.

...Hoho...

I helgen vare fest, som Adam hade hand om :). Meget trevligt! Nu ska jag nog läsa i den engelska boken som jag inte är riktigt säker på vad heter...Men, jag är ganska säker på att den heter Jackdaws. Den är ok. har även försökt göra en liten film om min vistelse i Malaga, men det fuckar upp sig och går därför "inte att spara som filmfil". ...Hybrid jävel....hälften trögt, hälften störigt. Men räds ej! Ty jag ska fixa det! Hmm...tror inte jag har mer att säga...

Till sist gör jag ett Shoutout till Fred! Hah ^^! He's dead on, man :). Så kolla Fred på youtube. Någon mer klockren får man leta efter :).

Peace. Around the world. For generations!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, vad var det jag sa, FÅR-sonja?

- sa...

hybrid jävel, HAHA xD