söndag 9 november 2008

P-p-p-paper!

Idag har jag slitit här hemma...pengar är alltid välkommet :D!

För övrigt blev jag jäkligt sugen på att spela Sonic på vårt gamla Sega :0...helt sjukt vad kul vi haft med det...hela familjen! En gång var jag och Eddie nära att klara hela spelet. Vi hade typ 23 extraliv och när vi kom till sista bossen, med 11 extraliv kvar, så förlorade vi allt :(. Jag har för mig att vi inte klarade bossen, blev sura på spelet och slutade där med spela TV-spel. Fast det var under den senare Sonic-eran...Som inträffade för typ 3 år sedan?

Den tidiga Sonic-eran, hur som helst, var en så fin tid utav min barndom! Då satt alla syskonen och även far min och spelade. Jag var kanske 3-4 :)...kul var det iaf! Sen kunde man köpa sån Sonic-choklad om ni kommer ihåg :)? Och när man köpte den chokladen fick man en kod som man kunde använda i spelet så man fick fler extraliv osv. Chokladen var inte god har jag för mig...men det var ju koderna man var ute efter ;)!...Koderna fick vi dock aldrig till att funka, så hela choklad-affären var rena rama rånet!...Dom jävlarna...

Anywho! Kolla denna scarfen! Så jeffla sjukt snygg, om du frågar mig :0.
It's affordable...but way too expencive for just a scarf.
Vad sägs om 120 $ (motsvarande ca 1260 SEK, har jag för mig..)? Men vill man betala för Chanel, so go ahead. I'm not one of those, though...

Coco Chanel Scarf

1 kommentar:

Anonym sa...

den var dock väldigt snygg den sjalen.