söndag 16 november 2008

Prrrrrrrrrw

Hoh!

Idag är Sonja sömnig :/...Matchen borta i Hjärnarp vanns igår :). Säger man "vanns"? Jag säger vanns :).

Idag ska jag...hmm...städa, stryka, läsa engelsk litteratur, fixa i html och även äta kyckling :D.
Bortsett från kycklingen händer det alltså inte så mycket roligt idag :0! Frågan är...hur kommer jag att orka? Om jag känner mig själv rätt (vilket jag gör ganska bra vid det här laget) , så är jag inte särskilt effektiv när jag är sömnig. Men varför är jag så sömnig?! Jag sover och äter som alla andra men jag är så sjukt trött. Får allt se till att komma i rätt tid till sängen ikväll. 22.00, där går min gräns.

Så! Såg ett riktigt fint hus som jag tänkte lägga upp lite bilder på :). Huset ligger i Marbella, Chile och har en grymt fin utsikt! Tror att bergen i bakgrunden är typ...Anderna? Har för mig att den bergskedjan ligger där omkring Chile någonstans :). Hur som helst, kolla själva :)! Skulle det nu vara så att ni inte är intresserade så kolla inte :)...Huset är alltså ett vanligt bostadshus :0! Fast man bor inte där så ofta...bara typ på helger och vid "speciella tillfällen".

Från
archdaily.com












Inga kommentarer: