torsdag 6 november 2008

hoHO

Hoho!

Idag vare spanska på morgonen, sen köra hem igen :). Hemma runt 1, käkar lite makaronisar och falukorvisar :). Ikväll blire träning för jag känner mig betydligt bättre än vad jag gjorde i tisdags :D.

F.ö har jag funderat på att jag ska bli värsta kreativa djuret :)...Jag ska lära mig sticka, virka och vara allmänt praktisk inom slöjd :). Om jag lär mig tillräckligt snabbt behöver jag inte köpa julklappar i år :D...Det enda jag behöver är en virknål eller två och sen lite garn.

Satt och spånade hela spanskan i princip, på vad för slags saker man kan virka...Dessutom ska jag börja göra massa garnbollar. Ni vet sådana man gjorde på dagis och i förskolan :D? Jag ska ha jättemånga garnbollar...en hel koloni. Ska bli min sjukliga lilla hobby. Alla har en sjuklig hobby, fast dom vill inte tala om det :0. Ni vet en sån hobby som bara är skum och som egentligen inte har något syfte...utan det bara är så jeffla tidsfördrivande så det till slut blir en hobby!...En sjuklig hobby :).

Nu ska jag titta på matten, ty imorgon vankas det prov i Matte C!

Aye!

Inga kommentarer: